
Loova ajastu koidik
"Kainestav ja samas innustav raamat, mida on hea iga kord enne mõne suurema projekti kallale asumist üle sirvida. Mark Earls aitab aru saada, mida olemasolevast turundustarkusest julgelt ignoreerida ning millele oma tähelepanu suunata." Andrus Purde, Koolitusfirma Vain SMD turundusjuht ja konsultant
"Väga vähe on tooteid ja teenuseid, mida ei saaks teisega asendada. Ja kliendid teavad seda. Parim võimalus nende tähelepanu tõeliselt köita on luua uut sisulist väärtust. Mitte lihtsalt uut maitset või pakendit. Mark Earlsi raamat käsitleb haaravalt tänase turunduse põhiprobleemi -- vajadust keskenduda sisulisele, mitte vormilisele loovusele." Hede Kerstin Luik, Eesti Statoil
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.