
Juhtimise mõtteviis 2.0
Tasuta transpordist jääb veel puudu 40 €!
Rahvusvahelise kogemusega juht ja juhtide koolitaja R. Michael Anderson on kokku pannud praktilise ja tõhusa juhi teadmistepagasi: juhtimise 2.0 ehk kasvujuhtimise, mis surub teid küll mugavustsoonist välja, ent tagab teie ja teie meeskonna arengu ja aitab luua tulemustele orienteeritud õhkkonna, suurendades pikas plaanis ettevõtte kasumlikkust. Raamat on mõeldud nii äsjastele kui ka kogenud juhtidele.
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
EAN:
9789916750438
Autor:
R. Michael Anderson
Laoseis:
10
Tarneaeg:
3-5 päeva
39,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | uus |
Autor | R. Michael Anderson |
Ilmumisaasta | 2025 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Äripäev |
Köide | pehmekaaneline |
Kujundaja | Kairi Kalmann |
Lehekülgi | 304 |
Sari | Äripäeva raamat |
Tõlkija | Eha Mäesalu |
Sarnased tooted
Maailm suurfirmade haardes
Autor:
David C. Korten
"Maailm suurfirmade haardes" arutleb murettekitava tõsiasja üle: kui suurfirmad mõjutavad poliitiliste otsuste langetamist, siis demokraatia vundament võngub. Rikkad isoleeruvad oma piirkondadesse ja vaeste olukord halveneb veelgi. Korten toob välja sellise arengu tagajärjed. Analüüsides veenvalt finants- ja börsiskeeme, majanduspoliitikat ning abiprogramme mahajäetud piirkondadele, näitab Korten majanduse megatrende. Kasumikeskse mõtlemisviisi üheks tagajärjeks on vaimse tunnetuse kaotamine: see viib sotsiaalsete ja isiklike kriisideni. Pilt pole siiski nii lohutu: Korten visandab lahendusena pildi inimkesksemast maailmast.
"Maailm suurfirmade haardes" on hea ülevaade firmadekeskse maailmapildi kujunemise ajaloost ja tänapäeva maailma sõlmprobleemidest, mis annab vastuseid nii ärimaailma inimestele kui ka tavakodanikele. Raamat on ilmunud juba rohkem kui kümnes keeles.
David Korten on ük juhtivaid globaalteemadel kirjutajaid. Ta on õpetanud Harvardis ja töötanud arengumaade abiprogrammide juures.
Financial Times kirjutab: "Faktide ja numbrite muljetavaldav kombinatsioon- tema väited on veenvad. See peaks kuuluma ka kõige hõivatuma firmajuhi "kohustusliku kirjanduse" tippu.
5,00 €
2,50 €
Haara ohjad!
Autor:
Rick Pastoor
Pole vahet, kas oled üliõpilane, tegevjuht, ametnik või president, äsja uuele töökohale asunud või vana kala, sul on igal nädalal kasutada täpselt seitse 24-tunni pikkust päeva. Tahad saada väiksema vaevaga rohkem tehtud? Ära vaata, kui palju sul on aega, vaata, kuidas sa seda kasutad, ütleb raamatu „Haara ohjad!“ autor Rick Pastoor. Kui mõelda, kui suurt rolli mängib meie elus töö, on kummaline, et meile ei õpetata, kuidas seda teha. Justkui peaksid kõik iseenesestmõistetavalt teadma, kuidas seada prioriteete, teha häid plaane ja saada hakkama kiire tempoga. Tegelikkuses ei kipu aga tööasjad minema päris nii nagu peaks. Nädal on vaevalt alanud, kuid juba oled omadega maas: postkast ja kalender on totaalselt umbes ning tegemata tööde nimekiri pikem kui lohesaba. Rabad küll kõvasti tööd, aga kas teed ka edusamme? Pastoor ei erguta sind tempot maha võtma ega oma ambitsioone kohitsema, vaid aitab sul sinu käsutuses oleva ajaga teadlikumalt ümber käia. Ta selgitab, millele strateegilisel hetkel vunki juurde anda ning mis jätta külma kõhuga tegemata. Kuid juttu tuleb ka muust. ¤ Kuidas strateegiliselt töötada ja haarata töötundide üle parem kontroll?
¤ Kuidas saada hakkama kõikvõimalike ootamatustega?
¤ Kuidas strateegiliselt mõelda ning teisi kuulata?
¤ Kuidas kasutada kalendrit, ülesannete nimekirja ja e-postkasti, et teha tööd kiiremini ja paremini?
¤ Kuidas mõelda välja, mida sa tegelikult tahad?
¤ Kuidas eesmärkidega aastaplaani koostada ning selle teostuseni jõuda?
¤ Kuidas jääda iseendaks, aga olla seejuures parem?
¤ Kirsiks tordil on asjade lõpule viimise tehnika: iganädalased kohtumised vastutuspartneriga.
35,00 €
Head ärikombed: lihtne ametietikett ja käitumisjuhised
Autor:
koostaja Gerda Kroom
Tänapäeva äritegevuses omistatakse firma näole suurt tähtsust. Firmad, kus etiketti ei järgita, kaotavad nii mõndagi. Seal aga, kus etiketireeglitest kinni peetakse, on kõrgem tootlikkus ja paremad tulemused. Seepärast tuleb alati silmas pidada tähtsat postulaati, mida teavad kogu maailma ärimehed – head maneerid toovad tulu.
Et isiklikku karjääri ja firma edu lihtsate võtetega veelgi suurendada, pakub raamat ülevaadet riietumise ja avaliku esinemise nippidest, kontoris käitumise reeglitest, ärikontaktide organiseerimisest, eri rahvaste äri- ja diplomaatilisest etiketist ning on adresseeritud nii ettevõtte juhtidele kui ka teenistujatele.
7,00 €
3,50 €
Miks ettevõtted muutuvad ja kuidas muudatusi juhtida
Autor:
Tiina Sakkos
Inimestena vajame edasiminekut, et mitte jääda kinni oma igapäeva ja manduda. Sama kehtib ettevõtete kohta: innovatsiooni ja arengut vajatakse nagu õhku. Sel hetkel, kui üks ettevõte otsustab mitte enam edasi areneda, võib paralleelselt mõtlema hakata äritegevuse lõpetamisele. Muutuste vajalikkus on saanud pigem reegliks kui erandiks ning nutikamad-julgemad turu ja teenuste uuendajad on selles olukorras kindlasti pikas perspektiivis võitjad.
Ettevõtetes viiakse ellu kõikvõimalikke muudatusi alates muudatustest organisatsioonikultuuris kuni digitaliseerimise, kokkuhoiupoliitika ja rohepöördeni välja. Eri allikates toodud andmete kohaselt ebaõnnestub ettevõtetes u 70% projektidest. See tähendab, et planeeritakse kaugelt rohkem muudatusi kui reaalselt edukalt ellu suudetakse viia. Projekti alustatakse, ta leiab koha eesmärkide roadmap’is või tegevuskavas, tehakse esimesed sammud ning siis juhtub midagi (ilmselt planeerimatut) ning jõud raugeb. Muudatuste juhtimist saabki defineerida kui vajalike tegevuste kogumit selleks, et jõuda organisatsioonis töötavate inimeste või klientidega vanast seisundist uude. Igasuguse projekti õnnestumiseks ja kinnistumiseks on oluline, et võimalikult paljud tuleksid uuendustega kaasa ning leiaksid selleks isikliku motivatsiooni. Selleks tuleb aga ette võtta teadlikke tegevusi inimeste, huvigruppide ja nende motivatsiooni suunal.
Tiina Sakkos, pikaaegse kogemusega juht ja mentor, toob sinuni kuus sammu, mida silmas pidada, et paika panna strateegia, sõnastada eesmärgid, ületada vastupanu ja kommunikeerida selgeid sõnumeid, et mis tahes mastaabi muudatus edukalt ellu viia ja nende 30% õnnestujate hulka kuuluda.
39,00 €