Tooted
"Kõige põhjalikum ja usaldusväärsem teos, mis on kuningliku perekonna kohta eales kirjutatud"
Sunday Times
"Andrew Mortoni tähelepanuväärne täistabamus. Haruharva on mõne inimese biograafia tema elus nii otsustavat osa mänginud"
Anthony Holden, Daily Mail
See Walesi printsessi biograafia on ainulaadne, sest ilma Walesi printsessi Diana siira koostööta poleks käesoleva raamatu lehekülgedele kätketud lugu iial ilmuda saanud. Raamatu aluseks said pikad lindistatud intervjuud Dianaga, mida täiendasid tema perekonna ja sõprade ütlused.
Õpik sisaldab ülevaate eesti rahvaluule historiograafiast, etnograafiast, eesti rahvaluule liikidest ja kujunemist, rahvajuttude liikidest ja funktsioonidest, vanasõnadest, kõnekäändudest ja mõistatustest ning peatüki rahvaluule ja kirjanduse suhetest. Kolmas, parandatud ja täiendatud trükk. Eesti NSV Kõrg- ja Keskhariduse Ministeerium lubab kasutada raamatut õpikuna kõrgkoolides eesti keele ja kirjanduse erialal.
Luuletaja Hando Runneli artiklivalimik sisaldab esseistlikke arutlusi kirjandusest ja kirjanduse kohast, arvustusi, loomingupsühholoogilisi enesevaatlusi ning filmistsenaariumi "Juhan Liivi lugu".
Romaan pojast ja isast. Kaks paindumatut karakterit kägistusvõttes kuni viimse hingetõmbeni.
Jacob Willem Katadreuffe on üdini haaratud soovist saada advokaadiks. Vaese vallasemast teenijanna poeg kahe ilmasõja vahelises Rotterdamis paneb kaalule kõik – andmata armu armastuselegi –, et oma eesmärki saavutada. Kõikvõimas ja oma jultumuse poolest kurikuulus kohtutäitur Dreverhaven torkab talle igal sammul kaikaid kodaraisse. Miks küll?
See raamat on justkui monument millelegi väga hollandlikule ühe ajastu inimestes ja linnamaastikus, mille F. Bordewijk on oma kirjutisega raudbetooni valanud.
"Kolm naist" on sõjaeelse Eesti tuntud ärimehe Oskar Lõvi (1892-1977) perekonna- ja ajalooline triloogia. Triloogia kolmas osa.
Romaanis "Viktooria" jälgib autor suure soojuse ja kaasaelamisega peategelase Jaan Järvalase ja tema perekonna saatust Saksa okupatsiooni aegses Eestis, vastupanuliikumist, Rahvuskomitee ja Otto Tiefi valitsuse loomist ning neid põhjusi, mis viisid kodumaalt lahkumiseni 1944. aasta sügisel.
"Kaup on selline, et sina ostad meilt selle filmi saja viie tonni eest, mitte saja viiekümne eest, oh ei. Me ei ole ahned ja teame, et sul tuleb patentide eest saadud raha pealt tulumaksu maksta. Jääbki umbes nii, et meile annad selle osa, mille puhtalt kätte saad. Sa ei hakka seda ometi taga nutma ja pealegi jääb sulle see tore filmike, millelt võid imetleda oma elu kõige kallimat tagumikku."
Sisukord:
Märgalade mõiste, nende alade kaitse meetmed ja kohaldatavus Matsalu märgalale
Matsalu lahe ja Kasari jõe hüdroloogiline režiim
Matsalu lahe hüdrokeemiline režiim
Fütoplankton ja klorofüllisisaldus Matsalu lahes
matsalu lahe veetaimestik
Matsalu lahe põhjaloomastik
Matsalu rannaniitude taimekooslused
Kasari luha taimekooslused, nende kasutamine ja kaitse
Matsalu lahe pilliroog ja roostikud
Matsalu märgala seenkond
Matsalu märgala maismaaselgrootud
Matsalu märgala kalastik
Matsalu märgala vee-, soo- ja rannikulinnustik
Kasari luhtade linnukooslused
Lindude ränne Matsalu alal
Kogumik tutvustab lugejat H. Männi kui näitekirjanikuna. Sisu: Õhuloss Pilvemaal! ; Nimi-Nii, nimi-Naa ; Sabata krokodill ; Kolm musta sulge ; Nutikas eesel ; Mõmmi ja aabits ; Mõmmi on koolilaps
"Naise kättemaks" on tegelikus elus korduvalt ette tulev lugu sellest, kuidas vanem mees otsustab pikendada noorust uue ja noore naise võtmisega. Endine ja juba eakam naine peab aga ise vaatama, kuidas ta endaga toime tuleb. Seda enam, kui veel selgub, et mehe uus kallim on naise kolleeg ja sõbranna.
Aldous Huxley kuulub meie sajandi eriti silmapaistvate ja väga omanäoliste kirjanike hulka. Ta on üks neist muutuvaist kirjanikest, kelle stiil, rütm ja huvialad on olnud pidevais ümberhinnanguis. Seekord tutvustame teile noort Huxley´t, kelle huviorbiidiks oli tollal, neil kolmekümnendail aastail kergelt satiiriline suhtumine inglise aristokraatia mõneti hapuksläinud traditsionalismi. Tol ajastul põrkusid kokku mõnus materialistlik maailmakäsitlus ning kõik see uus, mille tõid endaga kaasa Einstein, Freud ja Lobatševski. Tolles maailmavaatelises, äärmiselt põnevas mõistete hägunemises tärkaski noore Huxley võrdlev-uuriv vaim. Laiemalt teada Huxleyle, kelle loomingus on suur osakaal müstitsismil, eetika suhtelisusel ja kes on oma hilisemate teoste tõttu laiemalt tuntud, vastandub käesolevas romaanis noor, vaimukas, elegantne, sädelev Huxley, kes on nii erinev tollest tavapäraselt kanoniseeritud Huxleyst.
Raamat käsitleb popmuusika ajalugu, hõlmates teemasid nagu country, rhythm and blues, folkmuusika, rock'n'roll, soul, jazz ja folk rock. Teoses käsitletakse muusikaajalugu nii NSV Liidus kui ka Ameerika Ühendriikides.
2., täiendatud ja parandatud trükk.
Michael Corleone seisab taas Palermo sadamas. Tema kaheaastane pagulus Sitsiilias on möödas, kuid koju New Yorki naasmiseks tuleb tal täita Ristiisa salaülesanne: võtta kaasa Salvatore Giuliano. Lääne-Sitsiiliat valitsev legendaarne bandiit Giuliano, too Sitsiilia Robin Hood peab verist võitlust Rooma korrumpeerunud keskvalitsusega. Kuid Giuliano surmavaenlaseks pole politsei ega Rooma, vaid kõikvõimas maffiapealik don Croce Malo, kelle võimu vastu välja astudes on Giuliano käivitanud sõja, mille kaotajat ootab kindel surm...
Sõjajärgse Sitsiilia reaalseist sündmusist ja tegelasist tõukudes loob nn. maffiakirjanduse klassik Mario Puzo taas vapustava intriigiga armastuse-, reeturluse- ja vägivallasaaga.
„Maailm on paksult lugusid täis, küllastunud lausa. Otsime nende lugude kaudu seoseid ja ühendusi, saame lugude kaudu tagasisidet, õpetust ja üllatusi, saame lugude kaudu teha asju, mis muidu ei oleks võimalikud, saame väänata aegruumi, libiseda läbi ussiaukudest, astuda oma kehadest välja, kogeda uusi sügavusi ja võnkeid, mis panevad ühisel lainepikkusel inimesed joonduma sarnases sünergias. Kuidas siis ikkagi seletada, miks teha seda, mida tehakse?” pidasin väikese mõttepausi. „Ma arvan, et see on minu keel. ma räägin tegevuskunsti keeles. Ja nagu keelte puhul ikka, ei räägi meist keegi päris täpselt ühte ja sedasama keelt. Mida sarnasem on keel, seda tugevam on äratundmine inimeste vahel. Ma olengi kunsti kaudu selle äratundmise otsingul.”