![Erki Kergandberg, Piret Blankin, Margo Lemetti "Avaliku ja erasektori partnerlus"](https://www.raamaturead.ee/media/read-raamatupood/29022024/IMG_8227.jpg?_t=1709310098)
Avaliku ja erasektori partnerlus
Raamatus kirjeldatakse ja selgitatakse kehtivat ja olulist õiguslikku raamistikku avaliku ja erasektori partnerluse projektide ellu viimiseks
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
EAN:
9789949434114
Tarneaeg:
3-5 päeva
3,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | hea |
Autor | Erki Kergandberg, Piret Blankin, Margo Lemetti |
Ilmumisaasta | 2007 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Äripäev |
Köide | kõvakaaneline |
Kujundaja | Siiri Timmerman |
Lehekülgi | 160 |
Sari | Juht ja seadus |
Sarnased tooted
Tagasi mängu võitma
Autor:
Raimo Ülavere
See raamat on nii neile, kes on jõudnud juhina redeli kõrgeimatele astmetele kui ka neile, kes astuvad alumistel pulkadel esimesi samme – ta on kõigile, kes igapäevatöös puutuvad kokku inimeste ja nende arendamisega. "Tagasi mängu" on esimene eestikeelne raamat, mis on keskendunud maailmas ühele kiiremini kasvavale inimeste arendamise meetodile nimega coaching. Kuidas aitab coaching juhil tagasi mängu minna? Mängu võitma viivad inimesed, need, kelle ideede, otsuste, tegevuste tulemusel organisatsioon liigub ning kelle potentsiaal coaching´uga avaneb. Lisaks värvikatele näidetele ja autori isiklikele kogemustele leiad raamatust ka lühilood Eesti tippjuhtidest, teiste hulgas nt. Valdur Laid, Aivar Rehe, Valdo Kalm, Ahti Asmann, Kati Kusmin, Indrek Holst.
8,00 €
Juhtimisotsused ja finantsjuhtimine
Sellesse kogumikku on valitud artiklid, mis tutvustavad kas uusi või unustatud meetodeid finantsjuhtimise eri valdkondadest nagu otsused ja strateegia, juhtimis- ja kuluarvestus, kapitali struktuur, eelarvestamine.
Valitud artiklid ei käsitle mitte niivõrd finantsjuhtimise või raamatupidamisarvestuse tehnikaid kui esitavad kontseptuaalseid lahendusi raamatupidamise või finantsjuhtimise ümberkorraldamiseks nii, et sellest oleks otsene abi juhtimisotsuste parandamiseks. Artiklid on tõlgitud ajakirjast Harvard Business Review ja ajalehest Financial Times. Mõlemad väljaanded on kogu maailmas tunnustatud oma kõrge taseme ja asjatundliku teemakäsitluse poolest.
3,00 €
Maailm suurfirmade haardes
Autor:
David C. Korten
"Maailm suurfirmade haardes" arutleb murettekitava tõsiasja üle: kui suurfirmad mõjutavad poliitiliste otsuste langetamist, siis demokraatia vundament võngub. Rikkad isoleeruvad oma piirkondadesse ja vaeste olukord halveneb veelgi. Korten toob välja sellise arengu tagajärjed. Analüüsides veenvalt finants- ja börsiskeeme, majanduspoliitikat ning abiprogramme mahajäetud piirkondadele, näitab Korten majanduse megatrende. Kasumikeskse mõtlemisviisi üheks tagajärjeks on vaimse tunnetuse kaotamine: see viib sotsiaalsete ja isiklike kriisideni. Pilt pole siiski nii lohutu: Korten visandab lahendusena pildi inimkesksemast maailmast.
"Maailm suurfirmade haardes" on hea ülevaade firmadekeskse maailmapildi kujunemise ajaloost ja tänapäeva maailma sõlmprobleemidest, mis annab vastuseid nii ärimaailma inimestele kui ka tavakodanikele. Raamat on ilmunud juba rohkem kui kümnes keeles.
David Korten on ük juhtivaid globaalteemadel kirjutajaid. Ta on õpetanud Harvardis ja töötanud arengumaade abiprogrammide juures.
Financial Times kirjutab: "Faktide ja numbrite muljetavaldav kombinatsioon- tema väited on veenvad. See peaks kuuluma ka kõige hõivatuma firmajuhi "kohustusliku kirjanduse" tippu.
5,00 €
Praktiline teenusedisaini käsiraamat ettevõtjale
Autor:
Katrin Koit
Tootearendus tähendab segadust, vasturääkivusi, edasilükkumisi ning asjade lõputut ümbertegemist. Kõik, mis võib viltu minna, kindlasti ka läheb. Teiste vinget brändi, toodet, teenust, klienti ja kommunikatsiooni vaadates tuleb alati meeles pidada, et selle taga on olnud täpselt samasugune segadus kui sinu tootearenduses. „Praktiline teenusedisaini käsiraamat ettevõtjale“ annab sinu kasutusse konkreetsed meetodid, mille abil on lihtsam uusi teenuseid disainida ja olemasolevaid parandada. Tihti üritatakse teenusedisaini protsessi taandada puhtale loogikale, organiseerimisele ja meeskonnatööle, ignoreerides loovust täielikult. Paljud teenusedisainerid ei ole lihtsalt kunagi visuaalse disainerina töötanud ning „kõva“ taustaga ärinõustajatel ja ettevõtjatel pole reeglina õrna aimugi, kuidas seda teha. Kui eesmärgiks on luua maagiline kliendikogemus, on disain ja loovus loogikaga võrdsed partnerid. „Praktiline teenusedisaini käsiraamat ettevõtjale“ paneb rõhku loovale mõtteviisile, et tuua disain ja äri üksteisele lähemale. Raamatust leiad ... motivatsiooni teenusedisaini projekti alustamiseks;
... selgitusi sellest, kuhu disaini valdkond laiemalt liigub;
... kellele ja kuidas teenuseid disainitakse;
... vürtsikaid klientide ja teenusedisainerite kogemusi, millest loodetavasti ükski pole sinu ettevõttest;
... põnevad intervjuud nii mikroettevõtete kui ka ükssarvikutega;
... praktiliste ja loovate meetodite kirjeldused, mis sobivad nii algajale kui ka edasijõudnule.
38,00 €