Tervenemine. Ettevõttemeditsiin
Tasuta transpordist jääb veel puudu 30 €!
Tervenemine” on haarav romaan ettevõtte strateegia ja kultuuri kiirest uuele kursile suunamisest. Autorid on loonud fiktiivse ettevõtte Essential, millel on uhke minevik, kuid pilvine tulevik. Firma õhkkond on kehv – osakonnad kahtlustavad ja süüdistavad üksteist möödalaskmistes ning juhtkond sulgeb probleemide ees silmad.
PS! Konkreetse raamatu seisukord on kirjas parameetrite all.
Raamatu pilt võib olla illustratiivne (ei pruugi olla täpselt sama eksemplar).
Raamatute seisukordade kirjeldus
.
EAN:
9789949409457
Autor:
Dan Paul, Jeff Cox
Laoseis:
1
Tarneaeg:
3-5 päeva
8,00 €
Parameetrid
Raamatu seisukord | hea |
Autor | Dan Paul, Jeff Cox |
Ilmumisaasta | 2005 |
Keel | eesti |
Kirjastus | Pegasus |
Köide | pehmekaaneline |
Lehekülgi | 272 |
Sari | Äripäev |
Tõlkija | Kaja Kährik, Liina Loko |
Sarnased tooted
Uus uus asi. Silicon Valley lugu
Autor:
Michael Lewis
Mööduva millenniumi iseäralikus kumas asub raamatu autor Michael Lewis safarile läbi Silicon Valley, et leida saabuva ajastu tõelist esindajat. Kõik teed viivad Jim Clarki juurde, kel praegu õnnestub luua kolmas miljardiline firma, Healtheon, mis võib keerata 1,5 triljonit dollarit maksva tervishoiu pea peale. Andekalt kombineeritud Interneti revolutsiooni ajalugu ja jutustus kirjeldab Ameerika kultuuri pöördumist uue mõtteviisi poole, eemale tavapärasest ärimudelist ja edu definitsioonidest. Lewise raamat joonistab lugejale kaardi 21. sajandi turgudest ja vabast ettevõtlusest.
6,50 €
Avaliku ja erasektori partnerlus
Raamatus kirjeldatakse ja selgitatakse kehtivat ja olulist õiguslikku raamistikku avaliku ja erasektori partnerluse projektide ellu viimiseks
3,00 €
Valik olla suurepärane
Kümme aastat pärast ülemaailmse bestselleri "Heast suurepäraseks" (Good to Great) ilmumist on Jim Collins tagasi järgmise teedrajava teosega, küsides sedapuhku: miks mõned firmad on ebakindlates oludes ja isegi kaoses edukad, teised aga mitte? Tuginedes üheksa aastat kestnud uuringutele, rangele analüüsile ja kaasahaaravatele tõsielulugudele, sõnastavad Collins ja tema kolleeg Morten Hansen põhimõtted, mis võimaldavad ettearvamatutes oludes, tormilises ja kiiresti muutuvas
"Valik olla suurepärane" erineb Collinsi eelmisest teosest selle poolest, et ei keskendu mitte ainult tulemuslikkusele, vaid ka määramatutele oludele, millega tänapäeva juhid silmitsi seisavad. Rohkem kui kahekümnest teadlasest koosneva rühmaga uurisid Collins ja Hansen firmasid, mis olid silmapaistvalt edukad – ületades 15 aasta jooksul oma majandusharu indeksit vähemalt kümme korda – keskkonnas, kus valitsesid võimsad jõud ja kiired muutused, mida juhid ei suutnud ei ette näha ega ohjeldada. Seejärel võrdlesid uurijad neid "10x-firmasid" hoolikalt valitud võrdlusrühma firmadega, millel samasuguses äärmuslikus keskkonnas ei õnnestunud silmapaistvat edu saavutada.
Uuringutulemused pakkusid hulgaliselt üllatusi. Näiteks selgus, et - parimad juhid ei ole riskialtimad, ettenägelikumad ega loovamad kui võrdlusfirmade juhid; nad on distsiplineeritumad, empiirilisemad ja paranoilisemad; – innovaatilisus iseenesest ei ole kaootilises ja ebakindlas maailmas trumpkaart; tähtsam on oskus leida uuenduste õige määr, siduda loovus distsiplineeritusega; – lähtumine põhimõttest, et juhtimistegevus "kiires maailmas" nõuab alati "kiireid otsuseid" ja "kiiret tegutsemist", on hea viis surma saada; – silmapaistvad firmad muutuvad teisenenud maailmale reageerides vähem kui võrdlusfirmad. Autorid heidavad tavatarkusele väljakutse selliste mõtlemapanevate, tabavate ja äärmiselt praktiliste mõistete abil nagu "10x-juhid", "20-miiline marss", "kõigepealt tulistage püssist, siis kahurist", "juhtimine pealpool surmajoont", "suumige välja ja siis uuesti sisse" ning "SMaCi retsept". Ja lõpuks, viimases peatükis, esitavad Collins ja Hansen oma kõige provokatiivsema ja originaalsema analüüsi, defineerides, kvantifitseerides ja uurides juhuse osa. Silmapaistvatel firmadel ja juhtidel, kes need üles olid ehitanud, ei vedanud rohkem kui võrdlusfirmadel, kuid nad oskasid juhuse paremini enda kasuks tööle panna.
See raamat on klassikaline Collins: levinud tõekspidamisi kummutav, andmetele tuginev ja meeliülendav. Koos Hanseniga näitab ta veenvalt, et isegi kaootilises ja ebakindlas maailmas on silmapaistvus otsustavuse, mitte pelgalt juhuse küsimus.
6,50 €
Juhtimise vastuolud
Autor:
Eli Schragenheim
Usun, et me kõik tunneme küllalt olukordi, mida võib nimetada "tulekahjudeks". Mõnikord "põleb" kogu aeg ja tule kustutamine on juhtide igapäevane töö. Tavaline reaktsioon ootamatule olukorrale on selline, et tuleb välja mõelda tegevuskava, kus on hulgaliselt (et mitte öelda liiga palju) tegevusi, mis peaksid ettevõtet aitama.
Neid tegevuskavasid vaadates tekib mul alati kolm küsimust:
Kas kõiki neid tegevusi on ikka tõesti vaja ette võtta?
Kas nende hulgas on ka midagi sellist, mis tõesti lahendab ettevõtte probleeme?
Kas saaks teha midagi selleks, et ei tekiks uusi "tulekahjusid"?
Käesolev raamat kirjeldab analüüsi- ja mõttemudeleid, mis aitavad leida just neid mõningaid tegevusi, mis on õiged ja mida on piisavalt vähe, et ettevõtte töötajaid mitte liialt koormata ja saada maksimaalne tulemus. Kes selle raamatu läbi loeb, oskab ka ebapiisava informatsiooni tingimustes ja radikaalseid otsuseid nõudvas olukorras paremini jalad kindlalt maas hoida.
Alo Lillepea
Hansapanga äripanganduse direktor
5,00 €