Tooted
            
				 Juhi käsiraamat
            
			 
									 
			 
		  		  		  
		  
				 
			   
			 
			  
						 
			 
         
         
		  
		  
			  Juhtidelt ei ole kunagi nii palju nõutud kui praegu. Kui varem arvati, et hea juht peab olema tubli ainult omas valdkonnas, siis praegu on saadud aru, et ettevõtte iga prostess algab kliendi väärtuste defineerimisega ja lõpeb klientidele väärtuse loomisega ning kõik juhid peavad mõistma ettevõtte tegevust tervikuna. Sellest raamatust ei õpi mitte niivõrd oma valdkonna kohta, kui just laiemalt teistest funktsioonidest ning ettevõtte tervikpildist. Peavad ju finantside põhialuseid teadma ka turunduse ja tootmise juhid ning planeerimine ei ole enam planeerimisosakonna või värbamine personaliosakonna ainuvastutus. Raamat annab kiire, kuid samas ka põhjaliku ülevaate põhilistest valdkondadest alatest turundusest ja tootmisest ning lõpetades internetiäri, finantside ja rahvusvahelise juhtimisega.		  
	
		  			 
			 
			  
						  
					 6,50 €
				 
			 .jpg) 
															