Tooted
Buzzmarketing, kuidas panna inimesed asjast rääkima
Autor:
Mark Hughes
Äriraamat, mis lahutab meelt ning on kasulik nii suurtele kaubamärkidele kui ka noortele firmadele.
5,00 €
Täna ja homme
Autor:
Henry Ford
Raamat võtab kokku maailma tuntuima autotöösturi ideed ja ettekujutused, mis muutsid igaveseks tööstusharu standardeid. Ja mitte ainult selle tööstusharu. Tema ärifilosoofia on kõikehõlmav ja töösturi haare lai, inseneri ja probleemilahendaja vaheda mõistusega käsitleb ta mitte ainult tootmisettevõtte juhtimist, vaid ka tööstuse ülesandeid laiemalt, äri ja ühiskonna vahekordi, riigi ülesandeid, sotsiaalprobleeme.
Ta ei olnud kuiv akadeemik ega viljatu unistaja, oma ideed viis ta tavatu tõhususega ka ellu. Henry Ford kahekordistas palkasid, vähendas samal ajal auto hinda poole võrra ja tootis 2 miljonit autot aastas, tema tegevus muutis miljonite inimeste elu.
Et tema tegevuse tähendus ei piirdu tema enda ajaga, näitab aga ilmekalt see, et pool sajandit hiljem said just tema ideed tootmise korraldamisest aluseks uuele täpisajastatud tootmissüsteemile Jaapanis.
17,00 €
Uus Machiavelli
Autor:
Alistair McAlpine
Unustage veel hiljuti kõneainet pakkunud sõnumid uue ajastu lahkemast ja sõbralikumast maailmast ning meeskonnajuhtimisest. Endiselt käib võitlus, hammas hamba vastu ja mida kiiremini te seda taipate, seda parem. Uus Machiavelli kaevab Machiavelli "Valitsejast" välja ajatud nõuanded ja sõjakavalused, mis aitavad tänastel äriliidritel ellu jääda ja edu saavutada selles ahnuse ja reetmise dzhunglis, mida kujutab endast äri. Alistair McAlpine rikastab Machiavelli teksti lugudega tänapäeva ärimaailmast, heites uudse nurga alt terava pilgu sellele, mis inimesi motiveerib.
5,00 €